f342 m3 45 i kick j02 455!!!

Lista ut det om ni kan?! :P




Nämen alltså, jag vet att det egentligen är alldeles för sent för att vara uppe. Jag tänkte bara informera om att jag igår lånade typ tusen fisk, hund och akvarieböcker på biblioteket. Hittills har jag skummat igenom alla akvarieböckerna. Jag <3 faktaböcker = sant!
Jag har även köpt någon slags multisjukdomsmedicin på Reginas Zoohörna, så nu hoppas jag att fiskarna i det stora akvariumet slutar klia sig och blir lyckliga igen ^^


Även vill jag visa lite picz från när min bästa vän Hanna Mattebo och hennes dotter Daisy hälsade på:



Såhär trångt skulle det alltså varit i apkojans kök om vi haft en människobäbis också ;P





Lägg märke till att Annie och Daisy gör exakt samma min! :D






Till skillnad från Mig och Daisy..... stackars barn >_<





Ceylon var inte heller så förtjust, fast i Daisy då..



...så hon gömde sig förnöjt bakom soffkuddarna istället, där hon på tryggt avstånd kunde hålla ett vakande öga på den konstiga människovalpen





Tur att vi har akvariumet som kan rädda situationen!
(fast nu för tiden är det lte annorlunda möblerat)







Mina fiiiiiiiiiiiiiiiiiina <3



Tove, (ceylon), Hanna och Daisy får avsluta detta (vid eftertanke) relativt onödiga blogginlägg :P


Nåja, imorgon kanske det händer något mer intressant som jag kan skriva om :)


Godnatt pudelfnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0